kutat

Fulbright és Bolyai ösztöndíjas kutató (US és HU), az AI Media Research alapítója és kutatásvezetője (global hub), korábban pedig a Digital Identity Agency társalapítója és kutatás-fejlesztési vezetője volt (UK&HU). // Kiemelt kutatási területei: a mesterséges intelligencia társadalmi-kulturális hatásai, illetve a digitális média MI-alapú működési és befolyásolási modelljei. // A korábbi kutatási projektek elsősorban az új média stratégiai fejlesztéséhez, a média- és kultúrafogyasztási szokásokhoz, online marketinghez, az online kommunikációs attitűdökhöz és a UX-designhoz kapcsolódtak. Kiemelt kutatói tapasztalatok: University of Nicosia, CY), University of Worcester (UK), Haaga-Helia University (FI), International Mobile Studies (US – CH), Korea University Digital Media Lab (KR), University of Tokyo (JP), Multimedia University (MY), Taylor’s University (MY), Institute of Audiovisual Arts Jagiellonian University (PL), CIEP, Shenzhen (CH), Paul-Verlaine University (FR) The UGA New Media Institute (US), Universitetet I Oslo (NO) Bolyai Summer University (RO).