kutat

Bolyai János Kutatási Ösztöndíjas, MTA // A Budapesti Gazdasági Egyetemen a Kibergazdasági Kutatóközpont és a FHERC tudományos főmunkatársa  // Jelenlegi kiemelt kutatási területei: digitalizációs és új média trendek, kezdeti mesterséges intelligencia társadalmi-kulturális hatásai, a jövő felsőoktatása és munkaerőpiaca. // A korábbi kutatási projektek elsősorban az új média stratégiai fejlesztéséhez, a média- és kultúrafogyasztási szokásokhoz, online marketinghez, az online kommunikációs attitűdökhöz és a UX-designhoz kapcsolódtak. Kiemelt kutatói tapasztalatok: University of Worcester (UK), Haaga-Helia University (FI), International Mobile Studies (US – CH), Korea University Digital Media Lab (KR), University of Tokyo (JP), Multimedia University (MY), Taylor’s University (MY), Institute of Audiovisual Arts Jagiellonian University (PL), CIEP, Shenzhen (CH), Paul-Verlaine University (FR) The UGA New Media Institute (US), Universitetet I Oslo (NO) Bolyai Summer University (RO).