kutat

Kiemelt kutatási területei: digitalizációs és új média trendek, a hálózatkutatás és a közösségi média, az adatrobbanás és a megfigyelési kultúra, a digitális identitás és az online reputációmenedzsment. A BGE tudományos főmunkatársaként hálózatkutatási projektekért/alprojektekért felel, melyek elsősorban a digitális trendek üzleti alkalmazásaira, a kreatív iparra és a közösségi médiára fókuszálnak. // A korábbi kutatási projektek elsősorban az új média stratégiai fejlesztéséhez, a média- és kultúrafogyasztási szokásokhoz, online marketinghez, az online kommunikációs attitűdökhöz és a UX-designhoz kapcsolódtak. Kiemelt kutatói tapasztalatok: Haaga-Helia University (FI), International Mobile Studies (US – CH), Korea University Digital Media Lab & Digital Media City & T.um – SK Telekom (KR), University of Tokyo (JP), Multimedia University (MY), Taylor’s University (MY), Institute of Audiovisual Arts Jagiellonian University (PL), CIEP, Shenzhen (CH), Paul-Verlaine University (FR) The UGA New Media Institute (US), Universitetet I Oslo (NO) Bolyai Summer University (RO).